Grudniowy Klub Nauczyciela IDMN – Jak odciągnąć ucznia od telefonu i zaangażować w lekcję? Webinar o grywalizacji

5 grudnia 2023 obrazek_wyróżniający

Czym jest gamifikacja i czym różni się od wykorzystywania gier na lekcji? Jakie są główne elementy gier, które zachęcają uczniów do spędzania z nimi wielu godzin? Jak wykorzystać te elementy, by zachęcić uczniów do udziału w lekcji? Tego dowiedzą się Państwo na nadchodzącym webinarze pt. „Jak odciągnąć ucznia od telefonu i zaangażować w lekcję? Webinar o grywalizacji”. Spotkanie odbędzie się 13 grudnia br. o godzinie 18:00 na platformie Zoom.

Grudniowy Klub Nauczyciela IDMN
Grudniowe szkolenie będzie dotyczyło pojęć gamifikacji i grywalizacji oraz wykorzystania ich w pracy nauczyciela. Webinar poprowadzi p. Olivia Dycewicz, zaangażowana nauczycielka biologii i doradczyni metodyczna z Wrocławia, należąca do grupy superbelfrów RP. Współpracuje także z wydawnictwami podręczników i tworzy własne, atrakcyjne pomoce dydaktyczne.

Zgłoszenia
Szkolenie „Jak odciągnąć ucznia od telefonu i zaangażować w lekcję? Webinar o grywalizacji” odbędzie się 13 grudnia br. o godzinie 18:00 na platformie Zoom. Wszystkich zainteresowanych udziałem nauczycieli zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego KLIKNIJ TUTAJ.

UWAGA! Nasze wiadomości często wpadają do folderu „spam”, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki w dniu wydarzenia. Kontakt mailowy w razie nieotrzymania linku do wydarzenia pod adresem: klub.nauczyciela@idmn.pl.

Klub Nauczyciela IDMN
Klub Nauczyciela jest skierowany m.in. do nauczycieli historii, wiedzy o społeczeństwie, historii i teraźniejszości. Comiesięczne spotkania pozwalają rozwijać kompetencje zawodowe i warsztat pracy nauczyciela. Podczas webinariów prezentowane są praktyczne przykłady zastosowania nowoczesnych metod w dydaktyce szkolnej. Wszystkie wydarzenia prowadzą nauczyciele i eksperci z wieloletnim doświadczeniem.

Za nami spotkania Klubu Nauczyciela poświęcone m.in. modelowi nauczania STEM czy grom planszowym w edukacji historycznej.

Autor: Redakcja IDMN