STEMowe lekcje historii – już wkrótce kolejne webinarium dla nauczycieli

8 maja 2024 obrazek_wyróżniający

Zastanawiasz się, jak zainteresować swoich uczniów wiedzą o przeszłości? Chcesz wprowadzić metodykę STEM na zajęciach i łączyć przekazywanie wiedzy z różnych obszarów? Jeśli te zagadnienia wydają ci się bliskie, koniecznie zgłoś się na kolejne webinarium Klubu Nauczyciela IDMN. Zajęcia „STEMowe lekcje historii. Dlaczego łączenie wiedzy z różnych przedmiotów zwiększa efektywność nauczania?” już 15 maja o godz. 18:00. Poprowadzi je Karolina Sternik – nauczycielka historii, geografii, informatyki i wiedzy o społeczeństwie oraz autorka bloga metodycznego SterHistoria, która popularyzuje nowoczesne metody dydaktyczne. 

Tematyka zajęć

Webinarium będzie dotyczyło nauczania z wykorzystaniem metodyki STEM. Podczas spotkania zostaną omówione m.in. następujące zagadnienia

  • Czym są lekcje wykorzystujące metodykę STEM?
  • Jakie są korzyści łączenia wiedzy z wielu przedmiotów na jednej lekcji?
  • Jak wprowadzać STEM na lekcjach swojego przedmiotu?

Uczestnicy poznają także kilka pomysłów na STEMowe lekcje historii.

Zgłoszenia

Zajęcia odbędą się 15 maja o godz. 18:00 na platformie Zoom. Aby zgłosić swój udział, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ. Link do webinarium zostanie przesłany zapisanym osobom w dniu spotkania o godzinie 8.00.

WAŻNE:Nasze wiadomości czasem wpadają do folderu spam! Prosimy o dokładne sprawdzanie skrzynki mailowej w dniu spotkania. W przypadku braku wiadomości prosimy o kontakt pod adresem klub.nauczyciela@idmn.pl.

STEMowe lekcje historii

Webinarium Klubu Nauczyciela IDMN „STEMowe lekcje historii. Dlaczego łączenie wiedzy z różnych przedmiotów zwiększa efektywność nauczania?” poprowadzi Karolina Sternik –nauczycielka historii, geografii, informatyki i wiedzy o społeczeństwie w Szkole Podstawowej nr 63 w Warszawie, a także autorka bloga metodycznego SterHistoria. Na swojej stronie  popularyzuje nowoczesne metody dydaktyczne i pokazuje, jak można uczyć z pasją i zaangażowaniem. Karolina Sternik kładzie szczególny nacisk na nauczanie metodą projektu, głębokiego przetwarzania informacji oraz wieloprzedmiotowość.

Serdecznie zapraszamy!

Autor: Redakcja IDMN